바로가기 메뉴
컨텐츠 바로가기
주메뉴 바로가기
하단정보 바로가기

자유게시판

TELO در حال ساخت یک کامیون الکتریکی با ردپای یک مینی کوپر است

페이지 정보

profile_image
작성자 Tommie Tunn
댓글 0건 조회 10회 작성일 24-09-20 13:30

본문

Telo در حال ساخت یک کامیون جمع و جور تمام الکتریکی است که می تواند در شهر پارک شود و همچنان برای ... [+] ماجراجویی در فضای باز آماده باشد.
Telo به نظر می رسد که کامیون های کوچک در حال حاضر لحظه ای را سپری می کنند. مشتریان برای پیکاپ‌های کاربردی مانند فورد ماوریک که از زمان عرضه آن در سال 2021 از محبوبیت چشمگیری برخوردار بوده است فریاد می‌زنند. سازنده خودروهای برقی مستقل TELO به روند خودرو علاقه‌مند است و بنیان‌گذاران آن می‌گویند مفهومی برای یک خودروی تمام الکتریکی آن ارائه کرده‌اند. کامیون جمع و جور روی کاغذ گراف یک دهه پیش.
TELO قصد دارد زودتر کامیون خود را با آرزوهای بزرگ به بازار عرضه کند: قابلیت آفرود مانند تویوتا تاکوما، برد و کارایی «تسلا مانند»، تخت کامیونی به طول پنج فوت با گیت میانی قابل تنظیم برای اقلام طولانی‌تر، و صندلی برای پنج نفر در مجموع، این پکیج به طول یک MINI Cooper و فضای داخلی تقریباً یکسان با یک تاکوما است. این جاه طلبانه است، اما غیرممکن نیست. اگر TELO بتواند به زودی کامیون خود را به بازار برساند، بازار برای آن آماده است.
کامیون مفهومی تلو ردپای مینی کوپر و فضای داخلی تویوتا تاکوما را دارد.
TeloAutomakers، به روند توجه کنید موفقیت پیکاپ جمع و جور Maverick حتی فورد را غافلگیر کرده است. کرک لئونارد، مهندس ادغام خودروی فورد، می‌گوید که ماوریک تنها پیکاپ کوچک در کلاس خود با پیشرانه هیبریدی استاندارد است و مدل 2025 اکنون با یک آپشن تمام چرخ متحرک و یک بسته یدک‌کشی عرضه می‌شود که با نسخه غیرهیبریدی آن مطابقت دارد.
آمریکایی ها به این بخش پاسخ مثبت می دهند و پیکاپ Mav را به تعداد فزاینده ای خریداری می کنند. در واقع، فورد می‌گوید که آمار فروش ماوریک تقریباً با سال 2023 در نیمه‌ی سال با 77000 دستگاه مطابقت داشت. تحلیلگرانی مانند Robby DeGraff از AutoPacific این را با صدای بلند و واضح در LinkedIn می‌گویند: «خودروسازان...اگر بازیکنی در این بخش کلیدی نداشته باشید، زمان زیادی را از دست می‌دهید».
بیشتر برای YOUWWE نتایج خام: برندگان و نمرات در 5 آگوست 2024 موندو دوپلانتیس برای نهمین بار رکورد جهانی خرک با میل را شکست و دومین مدال طلای المپیک را به عنوان معاون انتخاب کامالا هریس کسب کرد؟ 235,100 دلار اکنون، میلیون‌ها دلار بالقوه بعد؟ اولین بار که یک دهه پیش روی کاغذ نمودار ترسیم شد، کامیون تمام الکتریکی Telo این پتانسیل را دارد که بخش وسایل نقلیه شهری را به لرزه درآورد.
TeloA Hand truck For The Metropolis از برخی جهات، جیسون مارکز، مدیر عامل شرکت می گوید، TELO از چند جهت یک تلاش خودخواهانه بود. مارکس سگ 150 پوندی خود را در تاکوما رانندگی می کند (بنابراین، مقایسه های متعدد) و در مرکز شهر سانفرانسیسکو زندگی می کند. همانطور که ممکن است تصور کنید، اینجا ساده ترین مکان برای پارک یک پیکاپ نیست. مارکس و یکی از بنیانگذاران، ایو بهار و فارست نورث، این نظریه را مطرح کردند که افراد بسیار بیشتری در همان مخمصه قرار دارند و مشتاق سبک زندگی در فضای باز هستند که کارهایی مانند اسنوبورد و دوچرخه سواری در کوهستان انجام می دهند، اما در مرکز شهر زندگی می کنند که در آن وسیله نقلیه ای مانند پیکاپ مناسب نیست.
در نتیجه، TELO ایده خود را به عنوان یک محصول مصرفی راه اندازی کرد. اما چیزی که آنها را شگفت زده کرد این بود که طوفانی از سوالات مدیران ناوگان را با اشتیاق زیاد برای یک کامیون کوچک تمام الکتریکی دریافت کردند. با در نظر گرفتن تمام پیمانکاران، لوله کش ها، برقکاران و سایر شرکت هایی که در داخل شهر کار می کنند، ناوگان پول زیادی هستند.
مارکس می‌گوید: «این شرکت‌های بزرگ ناوگان بزرگ به ما گفتند: «این همان چیزی است که ما منتظرش بودیم». "آنها پرسیدند که چرا هیچ کس یک کامیون کوچک نمی سازد، و ما خیلی سریع متوجه شدیم که باید محصولی بسازیم که در واقع برای مشتریان ناوگان نیز در دسترس باشد."
کامیون جمع و جور تمام الکتریکی Telo ایده ای در راستای روندهای فعلی است. آیا آنها می توانند آن را به تولید ... [+] برسانند؟ خواهیم دید.
TeloI's Completely Just about The Bombardment Large number دومین انگیزه تیم TELO درک آن از تکثیر کامیون های بزرگ در بازار بود.
مارکس می‌گوید: «زمانی که موج برق‌سازی آغاز شد، کامیون‌های بزرگی وجود داشتند. [فکر این بود] "خب، بیایید فقط این وسیله نقلیه 6000 پوندی را با انداختن 3000 پوند باتری روی آن برقی کنیم و اکنون کامیون برقی خود را داریم"، ما فکر نمی کنیم این چیزی باشد که مردم واقعاً در این فضا می خواهند. "
TELO تصمیم گرفت یک بسته باتری با ردپای کوچک و برد بهتر از حد متوسط ​​ایجاد کند. این شرکت با باتری‌های لیتیوم یونی استوانه‌ای ۲۱۷۰۰ کار خود را آغاز کرد که به شکل یک باتری خانگی استاندارد AA هستند.
نورث می‌گوید: «بسیاری از مردم فکر می‌کنند که موتور یک وسیله نقلیه الکتریکی معادل موتور احتراقی یک وسیله نقلیه Methedrine است، اما در واقع این بسته باتری است که بیشتر از این معادل است. "این تعریف می کند که چقدر می توانید بروید، چقدر سریع می توانید بروید، گشتاوری که دارید و حداکثر سرعت."
فارست نورت، مدیر ارشد فناوری شرکت، می‌گوید سس مخفی در نحوه بسته‌بندی شرکت آن است. با استفاده از ترکیبی از خنک‌کننده مایع و غیرفعال، باتری‌ها را می‌توان بسیار نزدیک به یکدیگر بسته‌بندی کرد و North می‌گوید تفاوت دما بسیار کم است، چه خودرو خاموش باشد و چه در حال کار. این شرکت بسته های باتری خود را در کارخانه کوچک خود در سن کارلوس، کالیفرنیا مونتاژ می کند.
اما چگونه TELO یک بسته باتری 106 کیلووات ساعتی را به آن کامیون مینیاتوری وارد می کند، در حالی که یک مینی کوپر قابل مقایسه فقط می تواند یک 54.2 کیلووات ساعت را جای دهد؟ می گویند همه اینها در بسته بندی است. بسته باتری تنها چهار اینچ ارتفاع دارد و با استفاده از فرآیند اختصاصی TELO بسته بندی شده است.
آماده رول هستید؟ تا کنون، تنها یک نمونه اولیه وجود دارد، اما TELO در حال آزمایش آن است. مارکس به اشتراک می‌گذارد که این تیم قبلاً نمونه اولیه کامیون را به خارج از جاده برده است. این کمک می کند که این پیکاپ 10 اینچ فاصله داشته باشد و تایرهای گودریچ KO2 با سایز استاندارد را بپوشد.
بیش از 3000 علاقه‌مند بر اساس طرح‌های اولیه پیش‌سفارش داده‌اند و این شرکت نسبت به فرصت‌های خود در بخش کامیون‌های کوچک خوش‌بین است. TELO تاکنون 8 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است، در حالی که مایل‌ها تا رسیدن به یک کامیون تولیدی در دنیای واقعی مشتریان باقی مانده است.
تابستان امسال، TELO از همکاری جدید با گروه آریا خبر داد تا نمونه‌های اولیه‌ای را تولید کند که می‌توانند از آن برای ترویج این ایده استفاده کنند و این مینی کامیون‌های کارآمد را به واقعیت تبدیل کنند. آن 3000 مشتری پیش‌سفارش می‌کنند که این اتفاق در مقطعی رخ خواهد داد.
من را در لینکدین دنبال کنید. Kristin ShawFollowingاولین بررسی خودرو کریستین شاو در مورد یک فراری F430 بود که مکانی عالی برای شروع برای یک مشتاق مادام العمر است. او برای اولین بار در کودکی هنگام بازدید از ده ها نمایشگاه خودرو عاشق ماشین ها شد که این موضوع شیفتگی او به باله ها و تزئینات کاپوت را توضیح می دهد. با آزمایش و بررسی صدها وسیله نقلیه در دهه گذشته، برخی از موارد مورد علاقه او شامل رولزرویس اسپکتر و لامبورگینی روولتو هستند. شاو همچنین از طرفداران ورزش های قدرتی است و وسایل نقلیه ای مانند تیرکمان بچه گانه Polestar را برای فوربس پوشش می دهد. او یک راننده چند بار در رالی Rebelle است، یک مسابقه هشت روزه تمام زنانه خارج از جاده. کارهای او را در Gondola and Driver، Road & Track، Democratic Science، Edmunds، The Drive، US News show & World-wide Report، Today، Washington Post و موارد دیگر خواهید یافت. شاو که فارغ التحصیل دانشگاه سینسیناتی است، مدرک B.A. با افتخارات در هنرهای ارتباطی در حالی که به عنوان یک ورزشکار دانشگاهی در تیم قایقرانی شرکت می کرد. ">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you have any type of inquiries relating to where and exactly how to use اخبار اتومبیل رانی, you can call us at the web page.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.